låt gamla drömmar dö och dröm igen

kanske är mitt livs kall att vara en vilsen drömmares själ. drömma om att en dag våga krossa egna vägar, på nya okända plan. men med en liten invändig spärr för livet, samlar och sparar inför en annan dag.
 


livet är fint och vackert, 
nytt och rent.
jag har fått lämnat så mycket - insatsen är stor.
men jag gör något som jag tror är rätt,
och för första gången någonsin prioriterar jag mig.
för jag vill inte vissna redan.
Allmänt | |
#1 - - Liene Svärd:

Tack så jätte mycket!

Så vackra bilder du har.
Det är svårt men viktigt att krossa sina egna vägar, även spärrar.

#2 - - Mikaela:

Vettiga tankar och fantastiska bilder. Igelkotten <3

#3 - - Sandra Lundin:

Men alltså lägg AV vilka vackra bilder!
Bra val att prioritera dig själv dessutom. Kram!

#4 - - Emma & Julia:

Gud vilka fina bilder! :)

#5 - - MATILDA ROSQVIST:

så fina bilder!

#6 - - maja.:

men lägg av vad vackert allting är. Så fint skrivet och vackra bilder alltså!

Upp