vissa glömmer den lilla lyckan i sökandet på den stora.

något  som är heligt för mig är egotid. slappa mornar när man tänder ljus till frukosten, läsa böcker, stalltid med min lurv, foto och äventyr. en morgon tog silverpilen med mig till ett ståtligt men ensamt favorithus. såg tre havsörnar när jag åkte småvägarna över till grannbyn där jag växte upp. köpte nötnougat ur godisautomaten och sa Hej till min drömkåk. åkte sen till stallet och min fina Revie som har fått börjat med klickitrickträning. gamla gubben blir ett busbarn på nytt när vi släpper loss i paddocken och leker highfive med morotskalas som belöning.




andra kvällar har jag spenderat som livräddare då jag och silverpilen var på andra uppdrag och fick rädda en ledsen volvo i ett diket, samt med att bjuda på min medelhavsgryta med varm curry och honungssmak med lite kryddig chili. ser mest ut som en gröt, men skenet bedrar!

 
 
Allmänt | |
#1 - - ▲ R O B I N N S :

Jätte, jätte fina bilder!!

Svar: åh, tackar! :)
Thiril

#2 - - Ellen Lindberg:

Fy sjutton vilka fina bilder! Älskar de från ödehuset och middagen, kanonfint.

Svar: tack! ödehus är häftiga att stöta på!
Thiril ▲

#3 - - Maja:

åå älskar ödehus, så läskigt och fint på samma gång. Vart ligger detta hus någonstans?

Svar: finns massor i guldväg av ödehus här vid gränsen östergötland/småland - en fördel med förr blomstrande industristäder :)
Thiril ▲

Upp