tjabba

jag som skriver här kallar mig för Thiril. Jag gillar att fota och drömmer om en framtid som barnboksförfattare. bor i ett litet pepparkakshus med en andra halva i en utav smålands gamla blomstrande bruksorter. gillar slappa söndagsmornar, stallhäng, skog, måla krummeldjur, utforska ödeplatser och hamstra smuktronställen. mitt årsprojekt detta år handlar om att skapa ordning bland års av kaos i alla mina fotomappar, så därför kommer detta bli mitt fotopalats. 

 
 
Allmänt | |
#1 - - Jolin Berg:

åh så fina bilder! :)

Svar: tack och bock!
Thiril ▲

#2 - - Anna Holm:

jättefina härliga bilder!

Svar: tack snälla du! :)
Thiril ▲

#3 - - LIENE:

sv: Så kul du tycker det :D och ja, gott, speciellt det vita brödet med kummin.

Men alltså, dina bilder!!
Ska följa din blogg från och med nu.

Svar: gört! tack och bock!
Thiril ▲

#4 - - Alicia:

Dina foton är magiska! Du fångar ljus, ögonblick, känslor och personligheter så fint. Jag njuter av att bläddra i din blogg :)

Upp